Friday 8 December 2017

Online trading akademia san jose


Przez konsumentów, dla konsumentów. Online Trading Academy OTA Dreams na sprzedaż, począwszy od 5 990 San Jose w Kalifornii Jeśli Twoja firma jest gotowa podjąć zobowiązanie do zadowolenia klienta Kliknij tutaj teraz. Online Trading Academy (OTA) to profesjonalna firma zajmująca się sprzedażą i marketingiem, która sprzedaje Ci swoje marzenia , a zaczyna się od kursów rozpoczynających się od 6000. Ich celem jest spełnienie marzeń o zostaniu odnoszącym sukcesy kupcem, które sprzedadzą ci podczas siedmiodniowej klasy, mając nadzieję, że wykupisz kolejne 30 000. a jeśli nie zdecydujesz się na up-selling, będziesz, jeśli zdecydujesz się ponownie wziąć swoją klasę. WSZYSTKIE Sprzedawcy, zwani Doradcami Edukacyjnymi, pracują na prostej prowizji. Są wyszkolonymi profesjonalistami, lub, jeśli powiem, mają ludzi, którzy myślą, że są profesjonalistami, którzy zostali przeszkoleni przez centralę Online Trading Academy (cztery dni). Biuro San Jose zatrudniło i zwolniło ponad 30 sprzedawców w ciągu ostatnich dwóch lat. Dyrektor generalny może mniej przejmować się swoimi pracownikami, klientami itp., Martwi się tylko jedną rzeczą, jak zamienić swoje pieniądze na swoje pieniądze. Jest prawdziwym profesjonalnym sprzedawcą i sprzedaje swoich pracowników, którzy cię sprzedają. Nauczył się, że piekło zarobi więcej, jeśli setki ludzi sprzedadzą mu za niego, a on uczy, jak sprzedawać klientów DREAM, całkowicie opartych na emocjach, nic więcej. To dlatego tak bardzo starają się sprzedać, gdy pojawi się na swoim pierwszym warsztacie Power Trading. Będą nawet mówić, że jeśli nie zarejestrujesz się dzisiaj, nie będziemy mogli zaoferować Ci X, Y i Z w przyszłości. Jeśli chcesz wiedzieć, jak handlować, kup pięć książek handlowych i przeczytaj je wszystkie. Jeśli nie możesz poświęcić czasu i przeczytać książek, na pewno nie masz dyscypliny, aby poświęcić czas i nauczyć się handlować. Więc jeśli chcesz skorzystać z łatwej drogi, weź udział w jednym ze swoich warsztatów Power Trading, ale kiedy się zarejestrujesz, nie mów o nich zbyt wiele przez telefon, szczególnie dane osobowe. Kiedy bierzesz udział w PTW (Power Trading Workshop), mieszaj się z innymi ludźmi i nie siedź z żadnym z EC (sprzedawców), ponieważ sprzedają. Najważniejsze jest to, że SPRZEDAJEMY TWOJE MARZENIE I jeśli myślisz, że po siedmiu dniach staniesz się profesjonalnym handlowcem, zasługujesz na to, aby stracić 6000 do Online Trading Academy, która będzie pierwszą z wielu transakcji straconych. Naprawdę zły model biznesowy, który nawiasem mówiąc, są wszystkie franchising oprócz kilku. W przeciwieństwie do Mac Donalds, który przynajmniej zapewnia wartość Ten raport został opublikowany w raporcie Ripoffa 12172017 14:33 i jest to trwały rekord znajdujący się tutaj: ripoffreportreportsonline-trading-academysan-jose-california-95110online-trading-academy-ota - dreams-for-sale-starting-at-5990-san-jose-california-810770. Wskazany czas publikacji to czas lokalny Arizona. W Arizonie nie obserwuje się zmian w stosunku do czasu letniego, więc czas publikacji może być czasem górski lub pacyficzny, w zależności od pory roku. Ripoff Report ma wyłączną licencję na ten raport. Nie można go kopiować bez pisemnej zgody Ripoff Report. PRZECZYTAJ: zagraniczne strony internetowe kradną nasze treści Szukaj dodatkowych raportów Jeśli chcesz zobaczyć więcej raportów rip-off na temat tej firmy, wyszukaj tutaj: Aby zapewnić najlepsze wyniki wyszukiwania: trzymaj nazwę skrótu prostego i wypróbuj różne zmiany nazwy. Nie dołączaj, S, Inc., Corp lub LLC na końcu nazwy firmy. Używaj tylko pierwszej części nazwy, aby uzyskać najlepsze wyniki. Szukaj tylko jednej nazwy na raz, jeśli firma ma wiele AKA. Zgłoś amp Rebuttal Odpowiedz na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, czy też możesz podać poufne informacje na temat tej firmy Czy jesteś także ofiarą tej samej firmy lub osoby fizycznej Sprawiedliwość Zgłaszaj raport z rip-off, pomagaj innym konsumentom być wykształconym i nie pozwól im uciec. Napraw swoją reputację Masz raporty złożone przeciwko Tobie Rozwiązuj problemy i odbuduj zaufanie dzięki naszemu programowi Corporate Advocacy. Corporate Advocacy Program: najlepszy sposób na zarządzanie i naprawę reputacji firmy. Ukrywanie negatywnych skarg to tylko pomoc bandażowa. Konsumenci chcą zobaczyć, jak firmy zajmują się biznesem. Wszystkie firmy otrzymają skargi. To, jak te firmy zajmują się tymi skargami, jest tym, co odróżnia dobre firmy od złych firm. Usuń raporty Nie ma jeszcze lepszych wyników Arbitraż, aby ustawić rekord prosty REBUTTALS amp ODPOWIEDZI: 0 Autor 1 konsument 0 EmployeeOwner Aktualizacje amp Odpowiedzi AUTOR: A Nony Mouse - (Stany Zjednoczone Ameryki) PRZESŁANY: poniedziałek, 23 stycznia 2017 r. OGŁOSZONE: poniedziałek, 23 stycznia , 2017 FWIW, myślałem, że trening był dobry. Tak, to było drogie. Nie, nie pracuję dla firmy, ani nie mam z nimi żadnych relacji poza klientem. Aby być uczciwym, doświadczyłem istotnych zmian życiowych zaraz po zażyciu klasy Pro Trader, w wyniku czego nie byłem w stanie handlować w ogóle, ani nie wprowadziłem w życie żadnej z technik, których nauczono. Nie mogę więc powiedzieć, czy dałoby mi to pieniądze. Mogę jednak powiedzieć, że uważałem, że trening był dobry i dokładny, i doceniam możliwość powtórzenia zajęć zawsze, gdy czuję potrzebę, ponieważ wiem, że będę go potrzebować. Lubię również darmowe seminaria edukacyjne (dla klientów) organizowane w różnych porach roku. To nie jest w porządku, by zarzucać firmie płacenie swoim handlowcom prowizji. Czego innego możesz się spodziewać. Jeśli uważasz, że ich trening jest zły, powiedz to. Osobiście uważałem, że to było dobre. Jeśli nigdy nie planujesz handlować kontem większym niż 10 tys., Wydawanie 5 tys. Na szkolenie może nie mieć sensu. W przeciwnym razie sprawdź em - może się okazać, że są warte swojej ceny. Odpowiadać na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy? Report amp Rebuttal Odpowiedz na ten raport Jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym - pracownik z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy Czy jesteś także ofiarą tej samej firmy lub osoby, która chce, aby sąd zgodził się z raportem zerwania, pomóc innym konsumentom uzyskać wykształcenie i Nie pozwól im uciec z tego Napraw swoją reputację Masz raporty złożone przeciwko Tobie Rozwiązuj problemy i odbuduj zaufanie za pomocą naszego programu Corporate Advocacy. Corporate Advocacy Program: najlepszy sposób na zarządzanie i naprawę reputacji firmy. Ukrywanie negatywnych skarg to tylko pomoc bandażowa. Konsumenci chcą zobaczyć, jak firmy zajmują się biznesem. Wszystkie firmy otrzymają skargi. To, jak te firmy zajmują się tymi skargami, jest tym, co odróżnia dobre firmy od złych firm. Usuń raporty Nie ma jeszcze lepszych wyników Arbitraż, aby ustawić rekord straightOnline Trading Academy Po tym, jak dowiedziałem się o tej organizacji podczas wakacji na Hawajach - od razu skontaktowałem się z nimi, aby znaleźć lokalizację w mojej okolicy. Ku mojemu zaskoczeniu - odbyły się warsztaty, które zapewniły spojrzenie w środku. więcej Uczestniczyłem w bezpłatnej lekcji zapewnionej przez OTA w marcu. Pod koniec sesji byliśmy tak bardzo zachęcani, aby wziąć udział w trzech dniach kursów, więc zapisałem się i zapłaciłem za kursy. Wreszcie I. więcej Online Trading Academy San Jose. Co mogę powiedzieć, że poszedłem do ich darmowych warsztatów, które miały kilka interesujących spostrzeżeń i twierdzeń, w tym jeden szczycący się 15-procentowym zwrotem i zero minusów przez. więcej Szukałem czasu na program edukacyjny dotyczący handlu akcjami lub rynku forex. Jest ich tak wiele i podczas wyszukiwania google ten znalazł się wysoko na liście. I. więcej Uczestniczyłem w darmowym warsztacie poświęconym wymianie energii w San Jose w dniu 14 maja 2017 r. Nie było to zabawne, jak wspomnieli niektórzy inni recenzenci - nie było darmowego obiadu, a nam nie zaoferowano. moreI39m daje OTA 5 gwiazdek w oparciu o moje 4-godzinne bezpłatne seminarium i 3 dniowe wyczucie czasu na rynku. Dla mnie zdecydowanie warto było pojechać. Czuję, że nauczyłem się wnikliwej wiedzy, że wielu z nas jest nieświadomych. Mimo że nie zapisałem się na ich skandalicznie przecenioną akademię (minimum 20 K w zależności od tego, ile kursów bierzesz), czuję, że odszedłem z kilkoma narzędziami pod moim pasem i jestem w stanie spojrzeć inaczej na moją przyszłość i zacząć pracować nad moim własne cele finansowe. Czy zdarzyło Ci się kiedyś walczyć z żywym bykiem Jak o niedźwiedziu? Oczywiście, że nie masz umiejętności przetrwania takiego spotkania. Przynajmniej nie bez uczenia się poważnych kotletów, zrozumienia, w jaki sposób istoty działają po 34 batalata34, i wypróbowanej i prawdziwej metodologii do walki i przetrwania. Online Trading Academy twierdzi, że jest w stanie uzbroić cię w odpowiednie rzeczy, ale zamiast walczyć z żywymi wersjami byków i niedźwiedzi, walczysz ze swoimi odpowiednikami na giełdzie. Mój tata i ja poszliśmy na półdniowe seminarium w lokalnym hotelu, a następnie tydzień później wzięliśmy udział w 3-dniowych warsztatach zorganizowanych w siedzibie Online Trading Academy w Irvine. Zapłaciliśmy 149 za nas oboje. Po przeczytaniu wielu negatywnych recenzji tutaj na Yelp zdawałem sobie sprawę, że będzie to dział sprzedaży dla ich kontynuacji edukacji, i było to, ale zawinięte w doświadczenie, które było naprawdę oświecające, pomocne i otwierające oczy. Naszym nauczycielem przez 3 dni był Darren Kimoto i był fascynujący. Dzięki 13-letniemu doświadczeniu na giełdzie, zarządzaniu pieniędzmi, uczynił klasę zabawną, zabawną i niezwykle informatywną dla zupełnie nowego inwestora, takiego jak ja. Nie raz był protekcjonalny wobec któregokolwiek z uczniów, którzy musieli mieć kilka pojęć wyjaśnionych więcej niż raz, ponieważ były bardziej złożone. (Chodź, Opcje mogą być trudne do odgadnięcia przy pierwszym wyjaśnieniu) Był zaręczony i oczywiście kocha to, co robi. Każdego dnia spotykasz się ze swoim osobistym doradcą, który jest odpowiedzialny za sprzedaż ci dalszej edukacji, kiedy nauczyciel przekonuje cię, że jedynym sposobem na poruszanie się po niebezpiecznych i pułapkowych rynkach jest opatentowana metodologia oferowana przez OTA. Mój tata i ja mieliśmy Andy'ego, który był bardzo profesjonalny i uprzejmy, ani razu nie używał metod hartowanych przez shamefearshort, które napotkali inni recenzenci Yelp. Oferowane przez nich zajęcia i absurdalnie drogie, z linią podstawową 34foot w klasie door34, którą wyjaśnił Darren Kimoto, nie nauczyłyby cię niczego (ale jest to wymaganie, aby uzyskać dostęp do reszty programu nauczania), stosowanego do samodzielnego handlowania. Kolejny pakiet to 23 000, kolejne 30 000, a klasa Granddaddy Mastermind to 50 000. (Jeśli nie masz pieniędzy, OTA sfinansuje cię z 25 wpłatami i 18 odsetkami.) Pamiętaj, że są to obniżone stawki, dobrze, gdy jesteś w kampusie na trzydniowe seminarium. W przeszłości, kiedy wracają do zwykłej ceny, wszystkie dwa razy więcej. Dlaczego szkoła musiałaby manipulować nauką, aby dostać ludzi do 34buy dzisiaj34, to jest to, co chcę wiedzieć. Ostatecznie mój tata i ja zdecydowaliśmy się nie kontynuować. Nie ma sposobu, bym postawił taki rachunek na 7 dni zajęć (dla pierwszej klasy), kiedy tak wielu ludzi nie zacznie zdobywać się na inwestowanie w LATY. W wielu punktach nauczyciel ostrzega nas przed niebezpieczeństwami związanymi z edu kowaniem się z książkami lub filmami z YouTube, ale zaryzykuję. Moja ocena dotyczy 3-dniowego seminarium OTA39, które, jak sądzę, zmieniło moje życie i sposób, w jaki postrzegam pieniądze. Od tak dawna chciałem zająć się moimi lękami, ale tak naprawdę nie wiedziałem, od czego zacząć. Bycie wystawionym na te nowe koncepcje, teorie i idee doprowadziło mnie do szału i od tego czasu wziąłem udział w książce Tony'ego Robbinsa Pieniądze, mistrz gry, a także w grze Jima Cramera. W przeciwieństwie do tego, co powiedział pan Kimoto, z książek można się dużo nauczyć, zwłaszcza gdy jesteś nowy. Dołączyłem do OTA i zapisałem się do mojego syna po uczęszczaniu do innej szkoły dwa lata temu, ponieważ czułem, że strategie tutaj przedstawione są bardziej realistyczne i aktualne, co dzieje się na każdym konkretnym rynku. Jestem pod ogromnym wrażeniem personelu i tego, jak czysty jest obiekt wewnątrz i na zewnątrz. Codzienne śniadanie i lunch to coś więcej niż usługa, ale posiłek, który można zjeść lepiej niż gdzieś, spędzając czas i pieniądze. Instruktorzy są ekspertami w swoich dziedzinach i mam zaszczyt być dla nich także uczniem. Kursy są na najwyższym poziomie, a praktyczne doświadczenie na rynku rzeczywistym daje pewność i zrozumienie, że możesz to zrobić po powrocie do domu i samodzielnym handlowaniu. Dzięki OTA, z dumą mogę powiedzieć każdemu, że jestem absolwentem Twojej akademii Czas na aktualizację. Ostatecznie opuściłem moją pracę FT, by poświęcić swój czas na robienie tylko transakcji. Online Trading Academy kontynuuje dodawanie dodatkowych treści edukacyjnych (form factor), co znacznie ułatwia przegląd starych materiałów i uczenie się nowego materiału. OTA zapewnia wysoki poziom edukacji każdemu, kto poważnie myśli o handlu. Instruktorzy i pracownicy są niezwykle pomocni. Zajęcia są bardzo interaktywne i opuszczasz wiedząc, że otrzymałeś instrukcje z prawdziwego świata. Tak, jest to coś, co trzeba opanować, a będziesz potrzebował czasu i praktyki, aby stać się w tym dobry, ale jeśli podążysz za szkicem szkolenia i włożysz w niego wysiłek, dokonasz udanych transakcji. Zacząłem około 18 miesięcy temu i tak naprawdę jest tak, jak mówią. Mówią ci z góry, że nie każda transakcja zakończy się sukcesem, ale postępując zgodnie z nauczonymi metodami, zarobisz pieniądze na swoich zwycięskich transakcjach, które z nawiązką zrekompensują twoje przegrane transakcje. Jestem bardzo zadowolony z mojego treningu i bardzo polecam OTA. - Richard Jestem bardzo szczęśliwy, że dołączyłem do OTA. Przed uczestnictwem bezskutecznie handlowałem opcjami z technikami, których nauczyłem się na poprzednich seminariach. OTA uczy, jak zarządzać ryzykiem w handlu, co jest kluczem do sukcesu w handlu. Coś innego nie uczyło. Ręce, których się uczę, są tym, co kocham najbardziej i odchodzę od każdej klasy, wiedząc, że mogę to zrobić na własną rękę. Otworzyli także inne ścieżki handlu, takie jak futures i forex. Wcześniej słyszałem tylko o opcjach i zapasach. To naprawdę daje ci możliwość wyboru tego, co jest dla ciebie najlepsze, lub dodania ich wszystkich razem i zwiększenia zysków z handlu. Nauczyciele są świetni, a członkowie personelu są bardzo przyjaźni. Początkowo wahałem się, zapisując się na te zajęcia, ponieważ widziałem kilka negatywnych opinii na temat Yelp. Jednak oparłem swoją decyzję na moim przeczuciu i cieszyłem się, że to zrobiłem. Moja matka i ja zapisaliśmy się do programu mastermind. Niedługo skończyłem z moją ostatnią klasą i jestem pewny, że zacznę handlować na żywo i zarabiać na tym. Instruktorzy są świetni, a zdobycie rąk na szkoleniu na platformie stacji handlowych zdecydowanie przygotowuje Cię do zostania profesjonalnym handlowcem. Opatentowana strategia, której uczą, działa. Cieszę się, że tu przyjechałem. Do tej pory klasy Pro Trader i Forex były bardzo dobre. Uwielbiane uczenie się od Craiga Weila i Tracy Hubbard Doskonałe szkolenie w klasie jeden-na-jednego jest nieocenione. Nagrania online są tak pomocne w przeglądaniu i stosowaniu lekcji. Zasoby są tam i student może je wykorzystać Wszystkie zyski to wszystko, co zostało. Mam tylko dobre rzeczy do powiedzenia na temat Online Trading Academy Z obiektu, Ciriculum, Instuctors i całego personelu pomocniczego. są na najwyższym poziomie. Przyznaję, że trochę się wahałem, aby zaangażować się w inwestycje finansowe wymagane do wzięcia udziału w kursach, które mnie interesowały. Dałem mu dużo do myślenia i ostatecznie zdecydowałem, że jestem wart tej inwestycji. Byłem gotowy na zmianę kariery i chciałem zrobić coś zupełnie innego niż te, które zawsze miałem w sprzedaży. Pierwsze lekcje odbyłem w marcu 2018 roku, Pro Trader i Forex, a teraz czuję się jak I39m na drodze do zostania profesjonalnym handlowcem. Mam wiele do zrobienia, ale dobrą wiadomością jest to, że mam dożywotnie powtórki z każdej z moich klas i stałe wsparcie z sesjami online. Dziękuję OTA. P. S. Ludzie, którzy dali gwiazdy OTA 1-2, oczywiście nigdy nie zapisali się na zajęcia. Nigdy się nie dowiedzą, co im brakowało na I39m, tak szczęśliwych, że podjąłem decyzję, aby się na to zdobyć. Większość z 1-gwiazdkowych recenzji pochodzi od osób, które nigdy nie zapisały się na nic więcej niż trzydniowe warsztaty. To jest jak pójście do college'u i narzekanie, że nie dostałeś dyplomu. To nie jest oszustwo, ale ludzie, którzy nie poświęcają się, nigdy nie odniosą sukcesu w tym czy jakimkolwiek innym programie. OTA jest jedynym znalezionym miejscem, które nauczy Cię prawidłowych technik skutecznego handlu. Program jest cudownie rozplanowany, a instruktorzy są dowodem na to, że to, co oni naprawdę uczą, działa Bardzo szczegółowy materiał i przykłady z podręcznika i instruktora. Uwielbiam tę pracę domową, która ma na celu ujednolicenie lekcji prowadzonych w klasie, a także modułów uzupełniających, aby kontynuować naukę poza klasą. Online Trading Academy - Irvine Aww, twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript Czy wiesz, że JavaScript działa następująco Spraw by strony WWW były naprawdę fajne. Komplementuje cię, gdy miałeś zły dzień. Czy pojedynczo może uratować świat przed wszystkimi jego nieszczęściami. Ale teraz już tego nie wiesz. W tym momencie prawdopodobnie ponownie rozważasz swoją decyzję o wyłączeniu JavaScript. To jest naturalne. Przejdź do menu ustawień telefonu związanego z przeglądarką internetową i ponownie włącz JavaScript. Dobrze się bawcie razem, kiedy już to zrobisz. Hej, twoja lokalizacja może być stara. Wybierz język Online Trading Academy - Irvine Napisz poradę Od tego Business Specialties Witamy w Online Trading Academy Irvine. Ta lokalizacja jest pierwszym centrum edukacji finansowej dla Online Trading Academy. W ciągu ostatnich 10 lat pomogliśmy tysiącom codziennych inwestorów zdobyć umiejętności niezbędne do handlowania z umiejętnościami i zaufaniem zawodowców. Założona w 1997 roku. Korzenie Online Trading Academy sięgają roku 1997, jako jedna z największych giełd w USA ze 180 podmiotami handlowymi, które średnio zajmowały pół miliarda dolarów w codziennych transakcjach. Aby poprawić wyniki, menedżerowie i najlepsi handlowcy oferowali codzienne sesje coachingowe, w jaki sposób handlować bardziej konsekwentnie i z zyskiem. W 2001 roku skupiliśmy się wyłącznie na zapewnieniu edukacji. Dzisiaj mamy społeczność ponad 200 000 inwestorów, którzy nauczyli się handlować z umiejętnościami i zaufaniem profesjonalnych handlowców. Online Trading Academy - Irvine Przykład: Istnieje kilka razy w życiu, kiedy posiłek jest tak profesjonalnie przygotowany i zaplanowany, że jest niczym geniusz. Ostatniej nocy miałem jeden z tych posiłków - Mahi Mahi. Danie było doskonale przygotowane. Grillowane, soczyste i świeże bez cienia chciwości. Gałka sosu z mandarynek przyniosła odrobinę słodkiej słodkości. Ryba została umieszczona na kupie słodkiego ryżu bananowego. Połączenie ryżu i ryżu samo w sobie było grzechem. Jednak tylko profesjonalni szefowie kuchni potrafią to osiągnąć, dodatkowe dodatki zapewniły nawet odważniejsze, piękne smaki. Marynowana cebula na wierzchu ryby stworzona dla jeszcze lepszych doznań smakowych, a zielona fasolka ukryta pod rybami dodaje świeżości i uzupełnia każdy kęs Dostępny tylko w aplikacji Yelp Kciuki są gotowe do pozostawienia recenzji za pomocą aplikacji Yelp Specjalna aplikacja mobilna Witamy w handlu online Academy Irvine. Ta lokalizacja jest pierwszym centrum edukacji finansowej dla Online Trading Academy. W ciągu ostatnich 10 lat pomogliśmy tysiącom codziennych inwestorów zdobyć umiejętności niezbędne do handlowania z umiejętnościami i zaufaniem zawodowców. Założona w 1997 roku. Korzenie Online Trading Academy sięgają roku 1997, jako jedna z największych giełd w USA ze 180 podmiotami handlowymi, które średnio zajmowały pół miliarda dolarów w codziennych transakcjach. Aby poprawić wyniki, menedżerowie i najlepsi handlowcy oferowali codzienne sesje coachingowe, w jaki sposób handlować bardziej konsekwentnie i z zyskiem. W 2001 roku skupiliśmy się wyłącznie na zapewnieniu edukacji. Dzisiaj mamy społeczność ponad 200 000 inwestorów, którzy nauczyli się handlować z umiejętnościami i zaufaniem profesjonalnych handlowców. Online Trading Academy - IrvineOnline Trading Academy Recenzje Konkurencyjne wynagrodzenie, wspaniali współpracownicy. zabawny przemysł i obserwowanie ludzi uczących się o finansach (w 3 opiniach) W konsekwencji wypełniamy naszą misję, aby zapewnić światowej klasy edukację finansową indywidualnym inwestorom, z wdziękiem i pasją (w 4 opiniach) Wyobraź sobie pracę w miejscu, w którym możesz naprawdę pomóc ludziom przekształcić swoje życie finansowe (w 4 recenzje) Widząc transformację naszych uczniów przez nasze wykształcenie było niesamowite (w 4 opiniach) Musisz pracować w weekendy, ale jest to część pracy i opisane w wywiadzie (w 9 recenzjach) Ta firma działa w bardzo szybkim tempie z doskonałą wizją i celami (w 5 recenzjach) nie ma tylko wad (w 4 recenzjach) To nie jest tylko praca 9-5 i nie byłoby dla kogoś, kto jest po tego rodzaju codziennych Struktura (w 3 opiniach) Spodziewaj się pracować 2-3 weekendy miesięcznie, ze sporadycznymi dniami wolnego (w 2 recenzjach). Więcej zalet i wad Najwyższe wartości zarządzania to przywództwo Miłości i Sługi. Edukacja jest w pierwszej klasie prowadzona przez inwestorów i handlowców w czasie rzeczywistym, których osobiste zapisy inwestycyjne w czasie rzeczywistym i wyniki są okresowo sprawdzane. Firma rozwija się i konsekwentnie wprowadza innowacje. Ciężka praca prawdziwych przywódców służby i ludzi, którzy są szczerze zainteresowani przekształcaniem życia studentów, będzie prosperować z tą firmą. Biznes opiera się na nawiązywaniu relacji i na sprawdzonym procesie z korzyścią dla wszystkich stron. Wiele sklepów jest franchisingowych, a wydajność sklepu zależy od wielu czynników związanych z konkretnym właścicielem. Musimy znaleźć dopasowanie 034Right034, o ile właściciel jest zgodny z firmą i naszymi indywidualnymi wartościami i osobowością. Doradztwo dla kierownictwa Konsekwentne przekazywanie informacji zwrotnych od doradców edukacyjnych i monitorowanie właścicieli franczyzobiorców w zakresie ich działania zgodnie z wartościami i politykami korporacyjnymi. Tak, pracujemy długie godziny, a ilość pracy i tempo są intensywne, ale to sprawia, że ​​jest fajnie. Dzięki ciężkiej pracy pojawia się nagroda i uznanie. I039ve pracował na 5 fortunach 500 firm, a OTA jako mniejszy, ale rozwijający się biznes jest zdecydowanie najlepszym doświadczeniem. Pozwala mi to dotknąć i uczestniczyć w wielu dyscyplinach, od marketingu po sprzedaż i finanse. Trudno to zrobić w silosach dużej firmy. Nie ma żadnych wad dla mnie. Szczerze mówiąc, gdyby tak było, nie byłoby mnie tutaj. Nic nie jest doskonałe, ale jeśli chcesz doskonałości, nigdy go nie znajdziesz. To 95 w porządku i to jest wystarczająco dobre dla mnie.

No comments:

Post a Comment