Friday 24 November 2017

Ets trading system


Pytania i odpowiedzi dotyczące wniosku dotyczącego przeglądu unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji (EU ETS) Bruksela, 15 lipca 2018 r. Zobacz także: Informacja prasowa. Przekształcanie systemu energetycznego Europy - Letni pakiet Komisji Energetycznych jest przewodnikiem (15 lipca 2018 r.) 1. Dlaczego Komisja zaproponowała dziś przegląd EU ETS Komisja Europejska przedstawiła wniosek legislacyjny w sprawie zmiany unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji (ETS) zgodnie z ramami polityki klimatyczno-energetycznej z 2030 r. uzgodnionymi przez przywódców UE w październiku 2017 r. Wniosek stanowi integralną część prac nad osiągnięciem odpornej unii energetycznej z perspektywiczną polityką w dziedzinie klimatu stanowiącym główny priorytet polityczny Komisji Junckera, Luty 2018 r. Jest to pierwszy krok w kierunku realizacji celu UE polegającego na zmniejszeniu emisji gazów cieplarnianych o co najmniej 40 krajowych w 2030 r. W ramach wkładu w nowy globalny układ klimatyczny, który ma zostać przyjęty w Paryżu w grudniu. Ta propozycja wysyła silny sygnał do społeczności międzynarodowej w krytycznym momencie, gdy inni ważni gracze, tacy jak G7 i Chiny, również wykazali swoją zdecydowaną determinację. EU ETS to największy rynek węgla na świecie. Dzisiejszy wniosek ma na celu zagwarantowanie, że EU ETS, kamień węgielny polityki klimatycznej UE, pozostanie najskuteczniejszym sposobem ograniczenia emisji w nadchodzącej dekadzie. Może zatem bazować na doświadczeniach firm i władz publicznych od pierwszej dekady wdrażania. System EU ETS powinien nadal inspirować innych partnerów międzynarodowych, takich jak Chiny, do stosowania cen uprawnień do emisji dwutlenku węgla jako opłacalnych czynników napędzających stopniową, ale zrównoważoną dekarbonizację ich gospodarek z korzyścią dla przyszłych pokoleń. Ambitne działania w dziedzinie klimatu stwarzają możliwości dla przedsiębiorstw i otwierają nowe rynki technologii niskoemisyjnych. Dzisiejszy wniosek potwierdza, że ​​działania w dziedzinie klimatu i konkurencyjność idą w parze. Zmieniony system EU ETS zapewni silniejsze zachęty do innowacji i zapewni dalszą konkurencyjność europejskiego przemysłu na rynkach międzynarodowych. Po raz pierwszy zapewniono dodatkowe środki z EU ETS na innowacje niskoemisyjne, również dla przemysłu energochłonnego i dla modernizacji systemów energetycznych w państwach członkowskich o niższych dochodach. Będzie to dodatkowo stymulować absorpcję odnawialnych źródeł energii i innych niskoemisyjnych i energooszczędnych technologii, które obok obniżenia emisyjności stanowią kolejne kluczowe cele unii energetycznej. Wreszcie, zmieniony EU ETS oparty na niedawno uzgodnionej Rezerwie Stabilności Rynku wzmocni funkcjonowanie wewnętrznego rynku energii i zapewni lepsze długoterminowe sygnały cenowe dla inwestycji. Dzisiejszy wniosek dotyczący EU ETS przyczyni się zatem do lepszego funkcjonowania ogólnoeuropejskiego rynku energii elektrycznej, który jest najlepszym sposobem zapewnienia, że ​​energia elektryczna może być dostarczana do prywatnych konsumentów i przemysłu w sposób najbardziej opłacalny. 2. W jaki sposób przegląd przyniesie korzyści obywatelom, przedsiębiorstwom i państwom członkowskim UE Proponowana zmiana przyniesie wiele korzyści środowiskowych i gospodarczych. Pomoże to w walce ze zmianami klimatycznymi poprzez zwiększenie tempa wysiłków UE na rzecz ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. Ograniczenie emisji zmniejsza również zanieczyszczenie powietrza, z korzyścią dla zdrowia obywateli. Co więcej, czyni Europę mniej zależną od importowanych paliw kopalnych. Niniejszy wniosek opowiada się za silniejszym i lepiej funkcjonującym EU ETS, który pomaga UE w dążeniu do gospodarki niskoemisyjnej. Daje duże możliwości biznesowi i branży do rozwoju i czerpania zysków z nowych technologii i rynków, wspiera innowacje i pomaga tworzyć nowe możliwości dla miejsc pracy i wzrostu. Wniosek wspiera również przejście na niskoemisyjną produkcję poprzez zapewnienie większych środków na zaspokojenie potrzeb inwestycyjnych w państwach członkowskich o niskich dochodach. Jednocześnie Komisja uznaje, że niektóre przedsiębiorstwa narażone na międzynarodową konkurencję mogą być narażone na ryzyko, o ile w innych dużych gospodarkach nie zostaną podjęte porównywalne wysiłki na rzecz klimatu. Właśnie dlatego wniosek obejmuje również gwarancje międzynarodowej konkurencyjności energochłonnych gałęzi przemysłu UE. Ważna uwaga została poświęcona zmniejszeniu obciążeń administracyjnych. Zgodnie z wnioskiem państwa członkowskie będą nadal mogły wyłączyć małe podmioty emitujące z systemu EU ETS, w tym małe i średnie przedsiębiorstwa o niskiej emisji, o ile podlegają one równoważnym środkom. 3. W jaki sposób przegląd EU ETS przyczynia się do międzynarodowych wysiłków na rzecz klimatu Obniżki emisji w UE będą ważnym wkładem w międzynarodowe wysiłki zmierzające do ograniczenia globalnego wzrostu średniej temperatury do poziomu poniżej 2 ° C w porównaniu z poziomem sprzed epoki przemysłowej. Co najmniej 40 celów w całej gospodarce ilustruje ciągłe zaangażowanie UE na rzecz zapewnienia ambitnego globalnego porozumienia klimatycznego z prawnie wiążącymi zobowiązaniami ze strony wszystkich stron w Paryżu w grudniu. Dzisiejszy wniosek kontynuuje te wysiłki, przedstawiając pierwsze z głównych kroków w realizacji tego ambitnego celu redukcji emisji. Oczekuje się, że decyzje, które zostaną przyjęte w Paryżu, zmobilizują finansowanie działań związanych z klimatem, transfer technologii i budowanie potencjału dla kwalifikujących się stron, w szczególności tych o najmniejszym potencjale. Finansowanie klimatyczne sektora publicznego będzie nadal odgrywać ważną rolę w mobilizowaniu zasobów po roku 2020. Przewidując te decyzje, dzisiejszy wniosek wzywa państwa członkowskie do wykorzystania części swoich dochodów z aukcji EU ETS w celu sfinansowania działań związanych z klimatem w krajach spoza UE, w tym dla działań dostosowujących się do skutków zmian klimatycznych. W gestii państw członkowskich będzie przeznaczenie części tych wpływów z systemu handlu uprawnieniami do emisji w celu wsparcia działań na rzecz łagodzenia zmian klimatu w krajach trzecich, w tym w krajach rozwijających się. 4. W jaki sposób przegląd ETS wpłynie na łączną liczbę uprawnień Ogólna liczba uprawnień zmniejszy się o 2,2 każdego roku, począwszy od 2021 r. Od 2017 r. Główną metodą dystrybucji uprawnień do emisji w ramach EU ETS są aukcje dokonywane przez państwa członkowskie. W bieżącym okresie rozliczeniowym (od 2017 do 2020 r.) Na aukcji zostanie sprzedanych 57 całkowitej liczby uprawnień, a pozostałe uprawnienia będą dostępne w ramach bezpłatnych przydziałów. Udział uprawnień do sprzedaży na aukcji pozostanie taki sam po 2020 r. Przychody ze sprzedaży aukcyjnej zapewniają państwom członkowskim środki finansowe, które można wykorzystać na różne działania, takie jak programy energii odnawialnej. Można je również skierować do środków polityki społecznej, aby wspierać sprawiedliwe i sprawiedliwe przejście na gospodarkę niskoemisyjną dla przedsiębiorstw, ich pracowników i konsumentów, a także wspierać międzynarodowe wysiłki na rzecz walki z klimatem w państwach trzecich, w tym w krajach rozwijających się. 5. W jaki sposób system bezpłatnych uprawnień zostanie poprawiony po 2020 r. Ponieważ całkowita liczba uprawnień jest ograniczona i maleje, system darmowych przydziałów musi zostać zmieniony w celu dystrybucji dostępnych uprawnień w najbardziej skuteczny i skuteczny sposób. Proponowane zmiany mają na celu zminimalizowanie potrzeby wprowadzenia współczynnika korekty1 i zapewnienie przewidywalności dla przedsiębiorstw. Przydział darmowych uprawnień będzie skoncentrowany na sektorach najbardziej zagrożonych przeniesieniem produkcji poza UE. Podstawowa architektura będzie obowiązywać po 2020 r., A poszczególne elementy zostaną poprawione zgodnie z porozumieniem osiągniętym przez przywódców UE w październiku 2017 r .: Wartości odniesienia zostaną zaktualizowane, aby uchwycić postęp technologiczny w różnych sektorach. Bieżące wartości są ustalane na podstawie danych z lat 2007-2008 i nie odzwierciedlają stanu technologii po roku 2020. Dane produkcyjne - system będzie bardziej elastyczny poprzez lepsze uwzględnienie zwiększania lub zmniejszania produkcji i odpowiednie dostosowanie kwoty bezpłatnych przydziałów. Określona liczba bezpłatnych uprawnień zostanie zarezerwowana dla nowych i rozwijających się instalacji. Wycieki dwutlenku węgla obecnie, po 2020 r., Wszystkie główne sektory przemysłowe będą uważane za zagrożone ucieczką emisji. Pośrednie koszty emisji dwutlenku węgla 2 Zachęca się państwa członkowskie do korzystania z dochodów z aukcji w celu zapewnienia rekompensat zgodnie z zasadami pomocy państwa. 6. W jaki sposób EU ETS będzie wspierać innowacje niskoemisyjne Zostanie ustanowiony fundusz innowacji w celu wspierania jedynych w swoim rodzaju inwestycji w energię odnawialną, wychwytywanie i składowanie dwutlenku węgla (CCS) oraz innowacje niskoemisyjne w przemyśle energochłonnym. Około 400 milionów uprawnień reprezentujących około 10 miliardów euro w momencie sprzedaży będzie zarezerwowane w tym celu od 2021 roku. Ponadto kolejne 50 milionów nieprzydzielonych uprawnień3 z lat 2017-2020 zostanie zarezerwowanych, aby umożliwić uruchomienie Funduszu Innowacji przed 2021 r. I obejmować projekty wspierające przełomowe technologie w przemyśle4. Fundusz innowacji opiera się na sukcesie istniejącego programu finansowania wspierającego innowacje niskoemisyjne przy wykorzystaniu wpływów z 300 milionów uprawnień w okresie 2017-2020 (tzw. NER 300). 7. Jakie są cele Funduszu Modernizacyjnego Celem Funduszu Modernizacyjnego jest wspieranie państw członkowskich o niższych dochodach w zaspokajaniu wysokich potrzeb inwestycyjnych związanych z efektywnością energetyczną i modernizacją ich systemów energetycznych. W latach 2021-2030 2 uprawnienia, łącznie 310 milionów uprawnień, zostaną przeznaczone na utworzenie funduszu. Wszystkie państwa członkowskie wniosą wkład do funduszu, z którego skorzysta 10 państw członkowskich, których PKB na mieszkańca wynosi mniej niż 60 średniej UE (w 2017 r.). Kraje kwalifikujące się do wsparcia to: Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Estonia, Węgry, Łotwa, Litwa, Polska, Rumunia i Słowacja. Dyrektywa w sprawie ETS powinna ustanowić strukturę zarządzania Funduszem Modernizacyjnym z udziałem państw członkowskich, Europejskiego Banku Inwestycyjnego i Komisji. 8. W jaki sposób przegląd EU ETS wpływa na rezerwę stabilności rynkowej Niedawne porozumienie w sprawie rezerwy stabilności rynkowej (MSR) umożliwia przeniesienie nieprzydzielonych uprawnień na MSR w 2020 r. Zgodnie z tą zasadą analitycy szacują, że około 550-700 milionów uprawnień może zostać przeniesione do MSR w 2020 r. Po złożeniu przez Parlament i Radę wniosku o rozważenie wykorzystania nieprzydzielonych uprawnień po roku 2020, Komisja proponuje wykorzystanie 250 milionów nieprzydzielonych uprawnień w latach 2017-2020 w celu utworzenia rezerwy dla nowych i rozwijających się instalacji. 9. Czy przeprowadzono publiczne konsultacje dotyczące tego wniosku na różnych etapach opracowywania tego wniosku przez państwa członkowskie, przedstawicieli przemysłu, organizacje pozarządowe, instytucje badawcze i akademickie, związki zawodowe i obywateli. W 2017 r. Przeprowadzono szeroko zakrojone konsultacje z zainteresowanymi stronami dotyczące różnych technicznych aspektów EU ETS. Komisja otrzymała ponad 500 uwag, które zostały wzięte pod uwagę przy przygotowywaniu niniejszego wniosku. Po tych konsultacjach i analizie celów polityki klimatycznej UE na 2030 r. Komisja przeprowadziła ocenę skutków przeglądu EU ETS, który został również opublikowany w dniu dzisiejszym (dokumentacja). Wniosek ustawodawczy został przedłożony Parlamentowi Europejskiemu i Radzie do przyjęcia, a także Komitetowi Ekonomiczno-Społecznemu i Komitetowi Regionów do zaopiniowania. Komisja będzie współpracować z tymi instytucjami, aby zapoznać się z tymi przepisami. Obywatele i zainteresowane strony mogą przedstawić swoje opinie na temat tej propozycji w ciągu najbliższych ośmiu tygodni. Zostaną one włączone do debaty legislacyjnej i przedstawione Parlamentowi Europejskiemu i Radzie. Więcej informacji można znaleźć w dodatkowych pytaniach na stronie internetowej DG Clima. Zobacz także infografikę w załączniku do tego arkusza informacyjnego. 1 Międzysektorowy współczynnik korygujący zmniejsza bezpłatny przydział we wszystkich sektorach, jeżeli roszczenie o bezpłatne uprawnienia jest wyższe niż dostępna kwota. 2 Pośrednie koszty emisji dwutlenku węgla powstają głównie w związku z energochłonnymi gałęziami przemysłu w związku z kosztami emisji dwutlenku węgla, które są im przekazywane w cenie energii elektrycznej. 3 Nieprzydzielone uprawnienia to te, które początkowo zostały przeznaczone na darmową alokację, ale nie zostały przydzielone z powodu zamknięcia przedsiębiorstw lub zmniejszenia produkcji. 4 Na przykład projekty demonstracyjne dotyczące wychwytywania i wykorzystania węglaEmini Trading Videos Nazywam się David Marsh i jestem handlowcem od ponad 15 lat. W 2007 roku po raz pierwszy pojawiłem się online i sprzedałem kurs transakcyjny Tick Trader Day. Sukces był taki, że musieliśmy ograniczyć liczbę studentów, a ostatecznie zaprzestać ich sprzedaży dla publiczności w 2017 roku. Dało mi to czas, aby skoncentrować się na rozwoju (i nauczaniu na żywo) nowej strategii, którą przedstawiam wam dzisiaj. System handlu energią ETS. Szczerze wierzę, że to świetna treść w świetnej cenie. Metody, których cię nauczę, nie mają sobie równych, a nauczysz się narzędzi i technik potrzebnych, aby odnieść sukces jako trader. Sprawdź nasz blog ETS dotyczący filmów na żywo. w systemie handlu energią ETS Chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat mojego systemu handlu energią ETS. System handlu uprawnieniami ETS to ostatni kurs handlowy, jaki kiedykolwiek kupiłeś, a najlepsze szkolenie handlowe na dzień, w którym kiedykolwiek uzyskasz system handlu energią ETS Wyobraź sobie, że pracujesz 2 godziny dziennie i zarabiasz wystarczająco dużo pieniędzy, aby zapewnić sobie dobre życie. Dobry dźwięk To powinno I to jest to, co możesz osiągnąć, handlując rynkami E-mini za pomocą mojego nowego systemu handlu energią ETS. Ten system dodaje nowy wymiar do codziennego handlu na rynkach Emini. Daje ci narzędzia, których potrzebujesz, by handlować nie tylko jednym rynkiem, ale kilkoma rynkami, jeśli chcesz. Zazwyczaj handlujemy dwoma rynkami każdego dnia - rynkiem Nasdaq Emini i rynkiem Emini SampP. Naszym celem jest średnia 100 na kontrakt na dzień. Więc nawet inwestor z mniejszym kontem handlowym może potencjalnie zarabiać 300 - 500 dziennie. Przedsiębiorca z większym kontem ma potencjał, aby zarobić ponad 1000 zysku dziennie - i to wszystko podczas porannej sesji giełdowej Oczywiście handel jest trudny . Wymaga dyscypliny i kapitału ryzyka. Dzienny handel z pewnością nie jest dla wszystkich i musisz zrozumieć ryzyko związane z handlem, ponieważ nikt nie może zagwarantować, że osiągniesz zysk. Z drugiej jednak strony, dobrze wyszkolony, zdyscyplinowany przedsiębiorca może zarobić na znaczny dzienny handel na rynkach Emini. Kluczem jest tu dyscyplina. Wyszkoliłem setki osób i widzę z pierwszej ręki, jak bardzo udane są nowe tradycje i doświadczeni handlowcy z moimi strategiami E-mini. System handlu uprawnieniami ETS uczy 4 konfiguracji handlu. Uczymy Cię również, w jaki sposób określić, które z 4 zestawów transakcyjnych mają być używane w danym momencie na podstawie działań rynkowych i niestabilności. Dzięki ETS Power Trading System zawsze będziesz wiedział, jakie ustawienia handlu podjąć i dlaczego. To bardzo ważna koncepcja, ponieważ rynki zawsze się zmieniają i ewoluują. Być może masz pewną strategię handlową, która zadziwi Cię pewnego dnia, ale kończy się marną kolejną. To dlatego uczymy was czterech zestawów handlowych - aby objąć wszystkie rodzaje aktywności rynkowej. Tak więc, kiedy mamy na przykład modny rynek, mamy na to handel. Jeśli rynek jest niepewny lub z boku, mamy również transakcje na ten rynek. ETS Power Trading System ma 2 odrębne moduły szkoleniowe. Pierwszą część można uznać za samodzielną naukę - zalogujesz się na naszej stronie internetowej i obejrzysz filmy szkoleniowe, w których nauczymy Cię podstawowych technik stojących za naszą metodologią i dwóch ustawień handlu. Drugi pojawia się za około 30 dni, a po pełnym zapoznaniu się z materiałem przedstawionym do tej pory, poznasz i doświadczysz reszty systemu handlu energią ETS w środowisku treningu na żywo ze mną i moimi pracownikami. Przeprowadzamy szkolenie na żywo w trzech różnych ustawieniach: dwa internetowe seminaria online na żywo (około dwa razy w roku) Live in Person, One on One z Davidem Marshem, w Jacksonville, Floryda. Oprócz tego oferujemy również 3 dodatkowe programy: ProIndicator V3 PTS Indicator PTS Trader - Automatyczna strategia handlowa Oto krótki zarys kursu PTS: Część 1 - Pierwsze 30 dni: Ucz się oglądając filmy, ćwicz trading na SIM, komunikuj się z David i jego pracownicy za pośrednictwem poczty e-mail i przeglądaj nagrane i żywe webinaria, gdzie omawiamy to, czego nauczyliśmy się w poprzednich filmach i odpowiadamy na pytania. Część 2 (Opcja Live Webinar) Webinar na żywo: Przez około 5 godzin dziennie, przez 2 dni, będziesz uczestniczyć w naszym webinarium na żywo, gdzie David będzie uczyć 2 pozostałych ustawień i przedstawi plan i mapę drogową, która pozwoli ci rozpoznać, w jaki sposób połączyć metody i kiedy korzystać z każdej z 4 konfiguracji. Następnie nauczy Cię, jak zastosować je na rynku Nasdaq i omówić ich zastosowanie na innych rynkach. Więc, co to będzie kosztować Cóż, prawdę mówiąc, zawsze utrzymywaliśmy niskie ceny. Robimy to, ponieważ wiemy, że wielu nowych inwestorów może nie mieć dużego kapitału handlowego i dopiero zaczynają. Dlatego chcemy, abyś nauczył się naszego systemu, w tym co czujemy, jest bardzo rozsądną ceną. Opcja 1: Online - 3495 Przejdź do strony zamówień Dostęp do naszej strony internetowej, na której można oglądać filmy szkoleniowe Część 1. Dostęp do naszego pokoju dla początkujących, gdzie możesz rozmawiać z innymi uczniami i zadawać pytania w czasie rzeczywistym. Dostęp do naszego forum PTS. Wstęp do naszej części 2 - internetowe seminarium internetowe na żywo. Dostęp do naszych wcześniej zarejestrowanych webinarów. Jeden rok wynajmu naszego oprogramowania ProIndicatorV3. 30-dniowa wersja próbna do naszego wskaźnika PTS po zakończeniu webinara na żywo. Opcja 2: Klasa - 7995 Przejdź do strony zamówienia Wszystko, co zawiera opcja 1 Wstęp na 1 do naszego wydarzenia na żywo w klasie w Jacksonville, FL STAŁA LICENCJA na wskaźnik PTS i strategię ze wszystkimi stosownymi szkoleniami. Uczymy Cię, jak handlować innym rynkiem - TYLKO ujawnianym uczniom z tej klasy. Opcja 3: Mieszkaj z Davidem Marshem Skontaktuj się z Davidem Skontaktuj się z nami, aby otrzymać szczegóły i ceny. Zrobisz część swojego szkolenia online i po około 30-45 dniach, ty i David zaplanujesz 2 dni w Jacksonville na Florydzie, gdzie nauczysz się wszystkiego w systemie handlu energią ETS David nauczy cię dwóch innych rynków - tylko uczy jednego na jednego. Jeden rok dzierżawy WSZYSTKIEGO naszego oprogramowania. Ponieważ to indywidualne szkolenie jest tak bardzo ograniczone, musimy najpierw mówić przez telefon, aby uzyskać zgodę przed zakupem. Proszę nie dać się zwieść innym systemom handlu online, które mają bardzo wysokie tagi cenowe. To dobrze znana psychologiczna gra, która gra na emocjach. Ludzie naprawdę wierzą, że wyższa cena równa się lepszemu systemowi. System handlu uprawnieniami ETS to ostatni kurs handlowy, jaki kiedykolwiek kupisz, a najlepsze szkolenie handlowe na dzień, w którym kiedykolwiek zdobędziesz Zamów system handlu energią ETS Kurs Teraz zasoby Emini Trading Słownik Wall Street Journal Online Chicago Mercantile Exchange Standard amp Polityka prywatności Kontakt Mapa strony Prawa autorskie copy2007 - Trade Traders LLC Tybetański dziennik transakcyjny Tick (Oczekujący na patent) Mały projekt strony internetowej firmy Xisle Graphix OŚWIADCZENIE: Obrót kontraktami futures i opcjami wiąże się ze znacznym ryzykiem strat i nie jest odpowiedni dla każdego inwestora. Wycena kontraktów terminowych i opcji może się zmieniać, w związku z czym klienci mogą stracić więcej niż pierwotna inwestycja. Wpływ wydarzeń sezonowych i geopolitycznych jest już uwzględniony w cenach rynkowych. Wysoce zdyskredytowany charakter handlu kontraktami futures oznacza, że ​​małe ruchy rynkowe będą miały duży wpływ na twoje konto handlowe, a to może działać przeciwko tobie, prowadząc do dużych strat lub może pracować dla ciebie, prowadząc do dużych zysków. Jeśli rynek ruszy wbrew tobie, możesz ponieść całkowitą stratę większą niż kwota wpłacona na twoje konto. Odpowiadasz za wszystkie ryzyka i zasoby finansowe, z których korzystasz oraz za wybrany system transakcyjny. Nie powinieneś angażować się w transakcje, chyba że w pełni zrozumiesz charakter zawieranych transakcji i stopień narażenia na straty. Jeśli nie rozumiesz w pełni tych zagrożeń, musisz uzyskać niezależną poradę od swojego doradcy finansowego. Wszystkie strategie transakcyjne są wykorzystywane na własne ryzyko. Tego oprogramowania nie należy traktować jako porady ani interpretować jako dostarczającego jakichkolwiek zaleceń. Twoim obowiązkiem jest potwierdzić i zdecydować, które transakcje należy wprowadzić. Handluj tylko z kapitałem podwyższonego ryzyka, czyli handluj z pieniędzmi, które, jeśli zostaną utracone, nie wpłyną negatywnie na twój styl życia i zdolność do wywiązywania się z zobowiązań finansowych. Wcześniejsze wyniki nie są wskaźnikiem przyszłych wyników. W żadnym wypadku treść tej korespondencji nie powinna być interpretowana jako wyraźna lub domniemana obietnica, gwarancja lub domniemanie od Traders Education LLC, że zyskasz lub że straty mogą być lub będą ograniczone w jakikolwiek sposób. Traders Education LLC nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione w wyniku korzystania z naszych strategii handlowych i oprogramowania. AutoTrader nigdy nie powinien być pozostawiony bez opieki ze względu na możliwość wystąpienia zdarzeń, na które nie masz wpływu, takich jak awarie komputera lub danych, przerwy w zasilaniu, niedopasowania pozycji i problemy z siecią. Strategie ograniczające stratę, takie jak zlecenia stop loss, mogą nie być skuteczne, ponieważ warunki rynkowe lub problemy technologiczne mogą uniemożliwić realizację takich zleceń. Podobnie strategie wykorzystujące kombinacje opcji i pozycji futures, takie jak transakcje spread lub straddle, mogą być równie ryzykowne, jak proste długie i krótkie pozycje. Informacje zawarte w tej korespondencji są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i pochodzą ze źródeł uważanych za wiarygodne. Informacje nie są w żaden sposób gwarantowane. Żadna gwarancja jakiegokolwiek rodzaju nie jest domniemana lub możliwa, gdy podejmowane są prognozy przyszłych warunków. Wykres od Ninja Trader Ukryj to pole NOWOŚĆ Ogłaszając nowy rozkład Stand-alone Handel Breakout ETS z dumą ogłasza swoją najnowszą konfigurację handlową zaprojektowaną wyłącznie dla E-mini SampP 500 (ES). Wyobraźcie sobie wreszcie, że handlują bez emocji, bez drugiego zgadywania, bez niczego. Nowe podejście do naszego istniejącego oprogramowania pozwala z bliska zidentyfikować te transakcje. Uczestnicząc w unijnym systemie ETS Wprowadzenie do unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji, w tym sposób działania systemu ograniczenia i handlu, sposobu przydzielania bezpłatnych uprawnień, szczegółowych informacji na temat zgodności, włączenia lotnictwa w systemie i system rezygnacji Zjednoczonego Królestwa dla małych emitentów i szpitali. EU ETS to największy na świecie wielobranżowy, wielosektorowy system handlu przydziałami emisji gazów cieplarnianych. Obejmuje on ponad 11 000 elektrowni i zakładów przemysłowych w całej UE, z których około 1000 znajduje się w Wielkiej Brytanii. Należą do nich elektrownie, rafinerie ropy naftowej, platformy offshore i przemysł produkujący żelazo i stal, cement i wapno, papier, szkło, ceramikę i chemikalia. Inne organizacje, w tym uniwersytety i szpitale, mogą również podlegać EU ETS w zależności od zdolności spalania urządzeń w swoich zakładach. Operatorzy lotniczy latający do lub z europejskiego portu lotniczego są również objęci EU ETS. W niniejszych wytycznych objaśniono system limitów i handlu UE, w tym szczegóły etapów dostarczania systemu. Dostarcza informacji na temat wniosku Zjednoczonego Królestwa dotyczącego bezpłatnych uprawnień do fazy III za pośrednictwem krajowych środków wykonawczych (NIM), a także szczegółów dotyczących zgodności i weryfikacji. Istnieją również rozdziały poświęcone uregulowaniom dotyczącym emisji dla przemysłu lotniczego i programu rezygnacji małych emiterów i szpitali w Zjednoczonym Królestwie. Ograniczenia i handel EU ETS działa na zasadzie pułapu i handlu, więc istnieje limit lub limit na całkowitą emisję gazów cieplarnianych dozwoloną przez wszystkich uczestników objętych systemem, a ten limit jest zamieniany na zbywalne uprawnienia do emisji. Zbywalne uprawnienia do emisji są przydzielane uczestnikom rynku w ramach EU ETS, co odbywa się za pomocą kombinacji bezpłatnych przydziałów i aukcji. Jeden dodatek daje posiadaczowi prawo do emisji jednej tony CO2 (lub jej odpowiednika). Uczestnicy objęci EU ETS muszą co roku monitorować i zgłaszać swoje emisje, a także przekazywać wystarczającą ilość uprawnień do emisji, aby pokryć roczne emisje. Uczestnicy, którzy prawdopodobnie wyemitują więcej środków niż ich przydział, mogą wybrać między podjęciem działań mających na celu zmniejszenie emisji lub zakup dodatkowych uprawnień z rynku wtórnego, np. firm, które posiadają uprawnienia, których nie potrzebują, lub z aukcji prowadzonych przez państwo członkowskie. Więcej informacji jest dostępnych w EU ETS. strona internetowa rynków węglowych. Nie ma znaczenia, gdzie (pod względem lokalizacji fizycznej) dokonuje się redukcji emisji, ponieważ emisje mają taki sam efekt ekologiczny, niezależnie od miejsca ich powstawania. Przesłanką handlu uprawnieniami do emisji jest to, że umożliwia redukcję emisji, gdzie koszt redukcji jest najniższy, zmniejszając ogólny koszt walki ze zmianą klimatu. Jak działa handel: uproszczony hipotetyczny przykład Historycznie instalacja A i instalacja B emitują 210 ton CO2 rocznie. W ramach procesu alokacji UE otrzymują po 200 uprawnień. Pod koniec pierwszego roku odnotowano emisje w wysokości 180 Mt dla instalacji A, ponieważ na początku roku zainstalowano wydajny energetycznie kocioł, który ograniczył emisje CO2. Teraz może swobodnie sprzedawać swoje nadwyżki uprawnień na rynku uprawnień do emisji dwutlenku węgla. Instalacja B wyemitowała jednak 220 Mt CO2, ponieważ musiała zwiększyć swoje moce produkcyjne i była zbyt droga, aby zainwestować w technologię efektywności energetycznej. W związku z tym instalacja B kupiła uprawnienia na rynku, który został udostępniony, ponieważ instalacja A była w stanie sprzedać swoje dodatkowe uprawnienia. Efektem netto jest to, że inwestycja w redukcję emisji dwutlenku węgla odbywa się w najtańszym miejscu, a emisje CO2 są ograniczone do 400 uprawnień wydanych dla obu instalacji. Fazy ​​dostawy systemu handlu uprawnieniami do emisji Do chwili obecnej zostały zrealizowane lub uzgodnione trzy fazy operacyjne EU ETS, chociaż przewiduje się, że program będzie kontynuowany po 2020 r .: Faza I (od 1 stycznia 2005 r. Do 31 grudnia 2007 r.) Faza ta jest zakończona. Więcej szczegółów dotyczących tej fazy można znaleźć w wersji archiwalnej na stronie internetowej DECC: EU ETS Faza I. Faza II (od 1 stycznia 2008 r. Do 31 grudnia 2017 r.) Faza II EU ETS zbiegła się z pierwszym okresem zobowiązań z Kioto. Faza II została oparta na doświadczeniach z pierwszej fazy i została rozszerzona na emisje CO2 ze szkła, wełny mineralnej, gipsu, spalania ropy naftowej i gazu ziemnego, petrochemikaliów, sadzy i zintegrowanych hut. W fazie II każde państwo członkowskie opracowało krajowy plan rozdziału uprawnień (KPRU), w którym określono całkowitą liczbę uprawnień, które państwo członkowskie zamierzało wydać na tym etapie, oraz sposób, w jaki zaproponowała ona dystrybucję tych uprawnień każdemu z operatorów objętych zakresem dyrektywy. System. Każdy NAP musiał zostać zatwierdzony przez Komisję Europejską. Zatwierdzony brytyjski plan NAP II został opublikowany w dniu 16 marca 2007 r. Dalsze szczegóły dotyczące tej fazy można znaleźć w wersji archiwalnej National Archives na stronie internetowej DECC: EU ETS Faza 2. Faza III (od 1 stycznia 2017 r. Do 31 grudnia 2020 r.) Obecna faza EU ETS opiera się na dwóch poprzednich fazach i została znacznie zmieniona, aby w większym stopniu przyczynić się do rozwiązania problemu zmian klimatu, w tym: ogólnoeuropejski limit liczby dostępnych uprawnień oraz wzrost aukcji tych uprawnień, a także system brytyjski mający na celu obniżenie kosztów przestrzegania przepisów dla małych dostawców i szpitali. Limit UE zmniejszy liczbę dostępnych uprawnień o 1,74 każdego roku, zapewniając całkowitą redukcję zweryfikowanych emisji o 21 poniżej 2005 r. Do 2020 r. Trajektoria będzie obliczana od punktu początkowego fazy środkowej fazy II i będzie opisywać spadek limit od 2017 roku. Bezpłatny przydział uprawnień Wszystkie sektory objęte EU ETS. z wyjątkiem większości sektora energii w UE, otrzymuje się bezpłatny przydział uprawnień, aby pomóc im w przejściu na gospodarkę niskoemisyjną. Ponadto sektory przemysłowe o znacznym ryzyku konkurencji z krajów, w których nie ma podobnych kosztów emisji dwutlenku węgla (więcej informacji w sekcji dotyczącej ucieczki emisji w EU ETS) kwalifikują się do otrzymania większej części uprawnień za darmo. W 2017 r. Państwa członkowskie zostały zobowiązane do przedłożenia Komisji Europejskiej wykazu wstępnej liczby bezpłatnych uprawnień do emisji dla każdej instalacji przemysłowej w fazie III, zwanej Krajowymi środkami wykonawczymi lub NIM. Zjednoczone Królestwo przedłożyło Komisji NIMs w dniu 12 grudnia 2017 r., A następnie przedłożyło zmodyfikowane formularze NIM w kwietniu 2017 r. W dniu 5 września 2017 r. Komisja Europejska ogłosiła zakończenie procesu sprawdzania i potwierdzania bezpłatnego przydziału uprawnień do emisji w ramach ETS w każdym państwie członkowskim. NIMs. Komisja ogłosiła również, że wymagany jest międzysektorowy współczynnik korygujący, aby zagwarantować, że przydział bezpłatnych uprawnień w całej UE pozostanie w granicach ustalonych w dyrektywie ETS. Czynnik ten zmniejszył wstępną alokację dla każdej instalacji EU ETS o 5,73 w 2017 r., Wzrastając do 17,56 w 2020 r. Średnie zmniejszenie przydziału wynosi zatem 11,58 w latach 2017-2020. Pierwsza lista poniżej pokazuje bezpłatne dane dotyczące przydziału w fazie III dla każdej instalacji przemysłowej w Wielkiej Brytanii, zatwierdzonej przez Komisję Europejską w dniu 18 grudnia 2017 r. Druga lista pokazuje zaktualizowane bezpłatne dane na temat alokacji dla fazy III, biorąc pod uwagę wszelkie zmiany w alokacji uzgodnione w NIM w Zjednoczonym Królestwie dla poszczególnych instalacji na dzień 30 kwietnia 2017 r., na przykład z powodu częściowych usterek, znacznych redukcji zdolności produkcyjnych lub instalacji wprowadzonych do EU ETS (nowi uczestnicy). Lista będzie corocznie aktualizowana w celu uwzględnienia dalszych zmian w alokacji w trakcie fazy. Arkusz kalkulacyjny MS Excel. 73,2 KB Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystującej. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. PDF. 635KB. 14 stron Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystujących. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. PDF. 727 KB. 31 stron Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystujących. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. PDF. 397 KB. 32 strony Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystujących. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. Wycieki węgla i wyciek emisji ETS UE to termin używany do opisania perspektywy wzrostu globalnej emisji gazów cieplarnianych, gdy firma przesuwa produkcję lub inwestycje poza UE, ponieważ - wobec braku prawnie wiążącej międzynarodowej umowy klimatycznej - nie są one w stanie przeniesienie wzrostu kosztów wywołanego przez EU ETS na swoich klientów bez znaczącej utraty udziału w rynku. Najlepszym sposobem zaradzenia ucieczce emisji byłaby prawnie wiążąca międzynarodowa umowa klimatyczna. Stworzyłoby to równe szanse dla przemysłu w UE i poza nią w zakresie rozliczania kosztów emisji dwutlenku węgla. W międzyczasie EU ETS zapewnia dwa mechanizmy łagodzące ryzyko ucieczki emisji. Po pierwsze, sektory uznane za narażone na znaczące ryzyko ucieczki emisji kwalifikują się do otrzymania 100 bezpłatnych przydziałów uprawnień do wartości referencyjnej dla sektorów. Jest to znaczące źródło ulgi, ponieważ sektory, które nie zostały uznane za zagrożone, otrzymają 80 swoich przydziałów za darmo w 2017 r., Zmniejszając się co roku do 30 w 2020 r. Z myślą o osiągnięciu 0 (tj. Pełnej licytacji) w 2027 r. Drugi mechanizm pozwala państwom członkowskim Państwa mają zrekompensować sektory o znacznym ryzyku ucieczki emisji w wyniku pośrednich kosztów EU ETS (tj. W wyniku wzrostu cen energii związanych ze stosowaniem EU ETS), pod warunkiem że systemy są zaprojektowane w ramach określonych przez Komisję Europejską (zob. Rozdział dotyczący węgla pośredniego). schemat kompensacji wycieków, aby uzyskać więcej informacji). Rząd Wielkiej Brytanii zdecydowanie popiera zasadę darmowej alokacji w przypadku braku międzynarodowego porozumienia klimatycznego. Uważamy, że proporcjonalny darmowy przydział uprawnień daje ulgę sektorom o znacznym ryzyku ucieczki emisji, bez podnoszenia barier w handlu międzynarodowym. Obawiamy się jednak, że osoby najbardziej zagrożone mogą nie otrzymać wystarczającej rekompensaty w przyszłości, jeżeli obecne zasady EU ETS nie zostaną zreformowane na potrzeby fazy IV EU ETS. Rząd brytyjski dostrzega obawy przemysłu związane z konkurencyjnością i ucieczką emisji i zobowiązuje się do zapewnienia, że ​​sektory rzeczywiście narażone na znaczące ryzyko ucieczki emisji są chronione przed tym ryzykiem. W czerwcu 2017 r. Opublikowaliśmy projekt badawczy zlecony przez Departament Energii i Zmian Klimatycznych, przeprowadzony przez firmę Vivid Economics i Ecofys. który bada występowanie wycieku węgla do tej pory oraz podstawowe czynniki powodujące ucieczkę emisji dla wybranych sektorów przemysłowych i ocenia środki stosowane w celu ich łagodzenia. Raport przedstawia model ryzyka ucieczki emisji dla 24 sektorów przemysłowych i został opracowany w porozumieniu z interesariuszami z branży. Analiza modelowania pokazuje, że wobec braku jakichkolwiek środków polityki łagodzenia (takich jak bezpłatny przydział uprawnień), bez uwzględnienia potencjału redukcji emisji węgla i bez zwiększenia regulacji dotyczących emisji dwutlenku węgla poza Unią Europejską, wiele sektorów jest zagrożonych wyciekiem. Biorąc pod uwagę te założenia, analiza modelowania wykazuje wyższe wskaźniki ucieczki emisji, niż można się było spodziewać w rzeczywistości. Poglądy wyrażone w raporcie są poglądami jego autorów i nie stanowią oficjalnego stanowiska rządu Wielkiej Brytanii. Dostępne jest końcowe sprawozdanie, studia przypadku i powiązana ocena wzajemna: perspektywy ucieczki emisji w ramach fazy III EU ETS i poza nią Ocena statusu ucieczki emisji w odniesieniu do bezpłatnego przydziału uprawnień Sektory zagrożone ucieczką emisji są oceniane według zestawu kryteriów i kryteriów. progi określone w dyrektywie EU ETS. Lista sektorów uznanych za zagrożone wyciekiem w okresie 2017-2017 została uzgodniona w ramach unijnej procedury komitetowej w grudniu 2009 r. Wraz z dodatkami do wykazu zawartego w późniejszych decyzjach Komisji Europejskiej. Dyrektywa w sprawie EU ETS umożliwia przegląd sektorów zagrożonych co pięć lat, z możliwością dodawania sektorów do wykazu w trybie rocznym, ad hoc. W dniu 5 maja 2017 r. Komisja Europejska opublikowała projekt listy sektorów na lata 2018-19. w oparciu o kryteria ilościowe i jakościowe określone w dyrektywie ETS. Projekt listy ucieczki emisji zostanie wkrótce przedstawiony Komisji UE ds. Zmian Klimatu, a następnie zostanie przesłany do Parlamentu Europejskiego i Rady na trzy miesiące przed przyjęciem. W dniu 31 sierpnia 2017 r. Zjednoczone Królestwo odpowiedziało na konsultacje Komisji Europejskiej w sprawie metodologii określania listy wycieków emisji na lata 2018-19. Odpowiedź Wielkiej Brytanii na konsultacje Komisji Europejskiej na temat założeń, które należy stosować w odniesieniu do wykazu wycieków emisji EU ETS na lata 2018-19 (PDF 163KB, 12 stron) Pośredni program kompensacji wycieków emisji W jesiennym oświadczeniu z 2017 r. Kanclerz ogłosił, że rząd zamierza wprowadzić środki mające na celu zmniejszenie wpływu polityki na koszty energii elektrycznej w przypadku najbardziej energochłonnych gałęzi przemysłu, począwszy od 2017 r., a wartość około 250 mln EUR w okresie przeglądu wydatków. W związku z tym rząd zobowiązał się do rekompensaty dla najbardziej energochłonnych przedsiębiorstw, aby zrównoważyć koszty pośrednie związane z ceną emisji dwutlenku węgla i EU ETS. podlega wytycznym dotyczącym pomocy państwa. W budżecie na 2017 r. Kanclerz ogłosił, że rekompensata kosztów pośrednich związanych z dnem emisji węgla i EU ETS zostanie rozszerzona na lata 2019-20. Komisja Europejska przyjęła zmienione wytyczne dotyczące pomocy państwa dotyczące rekompensaty kosztów pośrednich EU ETS w czerwcu 2017 r. W niniejszych wytycznych wyszczególniono sektory uznane za narażone na znaczące ryzyko ucieczki emisji w związku z pośrednimi kosztami emisji, a także podano szczegóły dotyczące maksymalnych kosztów emisji. poziomy rekompensat, które można im udostępnić. Każdy system rekompensat dla państw członkowskich musi zostać opracowany w ramach określonych przez Komisję Europejską. W październiku 2017 r. DECC i BIS rozpoczęły konsultacje w sprawie programu kompensacyjnego dla sektorów energochłonnych. która przedstawia nasze propozycje dotyczące kwalifikowalności i projektu pakietu kompensacyjnego. Konsultacje, które zakończyły się w grudniu 2017 r., Umożliwiły wszystkim zainteresowanym pakietem wypowiedzenie się w sprawie wniosków, pomagając nam zagwarantować, że rekompensaty są skierowane do przedsiębiorstw, które są najbardziej narażone na ucieczkę emisji w wyniku energii i klimatu. zmień zasady. Po szczegółowym rozpatrzeniu odpowiedzi i zatwierdzeniu pomocy państwa dla pakietu kompensacyjnego EU ETS, w maju 2017 r. Opublikowaliśmy odpowiedź rządów na konsultacje i projekt ostatecznego systemu rekompensat dla EU ETS. Wielka Brytania zaczęła dokonywać płatności w odniesieniu do kosztów pośrednich EU ETS w 2017 r. W odniesieniu do rekompensaty za cenę dwutlenku węgla, która nadal podlega zatwierdzeniu przez Komisję Europejską, spodziewamy się opublikować wytyczne później w lecie i rozpocząć płatności wkrótce potem. Rezerwa dla nowych operatorów Rezerwa dla nowych operatorów (NER) to rezerwy uprawnień UE zarezerwowane dla nowych operatorów lub istniejących operatorów, którzy znacznie zwiększyli przepustowość. Unijni regulatorzy EU ETS są odpowiedzialni za administrowanie i ocenę wszystkich aplikacji NER. Operatorzy rozpoczynający działalność wchodzącą na rynek nowy musi złożyć wniosek o NER do swojego regulatora w ciągu 12 miesięcy od rozpoczęcia normalnej działalności nowej lub rozszerzonej działalności. Więcej informacji na temat ubiegania się o trzecią wersję NER można znaleźć na stronie Agencji Ochrony Środowiska: strona internetowa NER (EU ETS New Entrant Reserve). Więcej informacji na temat dodatków można znaleźć w EU ETS. strona uprawnień. Przestrzeganie unijnego ETS Przepisy dotyczące systemu handlu emisjami gazów cieplarnianych 2017 wymagają od wszystkich podmiotów prowadzących działalność objętą EU ETS obowiązek posiadania pozwolenia na emisję gazów cieplarnianych - w efekcie zezwolenia na eksploatację i emisję gazów cieplarnianych objętych EU ETS . Działania objęte EU ETS to dowolne działania wymienione w załączniku I do dyrektywy EU ETS. Regulatorzy EU ETS są odpowiedzialni za egzekwowanie zgodności z rozporządzeniami EU ETS, w tym za funkcje operacyjne, takie jak udzielanie i utrzymywanie zezwoleń i planów emisji (dla lotnictwa), monitorowanie i sprawozdawczość (w tym plany monitorowania), ocena zweryfikowanych raportów emisji (i tonokilometr raporty), oceniając wnioski do NER. określanie redukcji alokacji w wyniku zmian zdolności lub zaprzestania działalności, wymiana informacji z UKAS na temat działań weryfikatora. W celu obliczenia kar cywilnych DECC określa wartość ceny emisyjnej dwutlenku węgla EU ETS stosowanej przez organ regulacyjny. Ustalenia są publikowane w listopadzie każdego roku: w dniu 7 sierpnia 2017 r. Rozpoczęliśmy konsultacje w sprawie szeregu technicznych zmian w rozporządzeniu w sprawie systemu handlu emisjami gazów cieplarnianych w 2017 r., Aby uprościć i zharmonizować kary EU ETS w przejściu do fazy III, poprawić jasność i zmniejszyć obciążenia dla przedsiębiorstw. Konsultacje zakończono w dniu 19 września 2017 r. Więcej informacji na temat przestrzegania EU ETS można znaleźć na stronie: Monitorowanie, raportowanie, weryfikacja i akredytacja Operator EU ETS musi zaproponować plan monitorowania przy składaniu wniosku o zezwolenie na emisję gazów cieplarnianych (lub plan emisji dla operatorzy lotniczy). Plan monitorowania dostarcza informacji o tym, w jaki sposób emisje operatorów EU ETS będą mierzone i zgłaszane. Plan monitorowania musi zostać opracowany zgodnie z rozporządzeniem Komisji w sprawie monitorowania i sprawozdawczości Komisji i zatwierdzony przez organ regulacyjny EU ETS. Rok sprawozdawczy trwa od 1 stycznia do 31 grudnia każdego roku. EU ETS wymaga, aby wszystkie roczne sprawozdania dotyczące emisji i monitorowanie były weryfikowane przez niezależnego weryfikatora zgodnie z rozporządzeniem w sprawie akredytacji i weryfikacji. A verifier will check for inconsistencies in monitoring with the approved plan and whether the data in the emissions report is complete and reliable. The European Commissions Guidance on the Accreditation and Verification Regulation aims to help operators of all stationary installations, aviation operators, verification bodies and regulators perform verifications consistently throughout the EU. It provides practical information and advice on the process and requirements for annual verification required by the EU ETS Directive, the European Commissions Monitoring and Reporting Regulation and Greenhouse Gas permitsmonitoring planstonne-kilometre plans. Finding an accredited EU ETS verifier in the UK The Accreditation and Verification Regulation (Commission Regulation 6002017EU ) requires EU ETS verifiers to meet specific requirements. In the UK, these requirements are demonstrated by being accredited. The UK Accreditation Service (UKAS ) is responsible for the accreditation and supervision of verifiers in the UK and for maintaining a list of those verifiers. The list of UKAS accredited verifiers for Phase III, including aviation, of the EU Emissions Trading System indicates the scope of a particular verifiers accreditation, for example in relation to particular sectors. The UKAS list does not include verifiers accredited by other national accreditation bodies and under Phase III rules there is no registration or acceptance procedure for non-UK verifiers. All verifiers are required to demonstrate that they are either accredited (or certified) in accordance with the Accreditation and Verification Regulation. Operators are responsible for ensuring that their verifier is accredited for the relevant scope of work. Details of a verifiers scope of accreditation can be found on the verifiers accreditation certificate. If you are an EU ETS verification body working in the UK for the first time, you will need an ETSWAP account to view your clients reports and to submit your verification opinion statement, as well as a Registry Account. To open a verifier ETSWAP account, send an email to EThelpenvironment-agency. gov. uk. It is advisable to do this when you have a client in the UK. Include the following information in your email: Name of verifier organisation Country Accreditation identification number A copy of your accreditation certificate Full name and email address of the main point of contact (this user will have the responsibility for managing other users for this verifier) Once the ETSWAP administrator has approved your request for access, ETSWAP will send you an email with the login details for your individual user account. To apply for a verifier Registry account, email etregistryhelpenvironment-agency. gov. uk for an application pack. Further guidance Using UK greenhouse gas inventory data in EU ETS monitoring and reporting: the country-specific factor list The European Commissions Regulation on Monitoring and Reporting allows nationally reported data to be used as default factors in specific circumstances. Carbon emission factors and calorific values from the UK Greenhouse Gas Inventory (AEA-Ricardo, 2018) are available for annual emissions reporting for the EU ETS : MS Excel Spreadsheet. 76.6KB This file may not be suitable for users of assistive technology. Request an accessible format. If you use assistive technology (eg a screen reader) and need a version of this document in a more accessible format, please email correspondencedecc. gsi. gov. uk. Please tell us what format you need. It will help us if you say what assistive technology you use. The national factors are Tier 2 and Tier 2a emission factors and net calorific values for specific fuels used by particular industries. The data have largely been extracted from the UK Greenhouse Gas Inventory that is presented on an annual basis to the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC ). The Greenhouse Gas Inventory is developed independently to the EU Emissions Trading System. This data means the data referred to in Article 31(1) of the Monitoring and Reporting Regulation. The factors in these tables should only be used in accordance with the requirements in an installations approved monitoring plan, which is part of the Greenhouse Gas permit. Tables for previous years are available as follows: EU ETS non-compliance The EU ETS Directive requires Member States to put in place a system of penalties which is effective, proportionate and dissuasive but the nature of the penalties is largely left to Member State discretion (with the exception of the penalty for failure to surrender sufficient allowances in certain circumstances). The Greenhouse Gas Emissions Trading System Regulations 2017 set out the civil penalties to which a person is liable if they do not comply with the EU ETS. DECC has produced the guidance below for the offshore oil and gas industry detailing the Departments approach to enforcement and sanctions. The Regulations provide for the right of appeal against decisions of an EU ETS Regulator. In England and Wales appeals for both operators of stationary installations and aircraft operators, as well as offshore installations, are heard by the First-tier Tribunal. Appeals in Northern Ireland are heard and determined by the Planning Appeals Commission (PAC). In Scotland, the Directorate for Planning and Environmental Appeals (DPEA) in the Scottish Government hears and determines appeals on behalf of the Scottish Ministers. Different arrangements apply to appeals brought by aviation operators against a penalty notice served under the Aviation Greenhouse Gas Emissions Trading Scheme Regulations 2017 for the 2017 scheme year. The relevant rules under the 2017 Regulations continue to apply in relation to any appeal brought against any decision made or notice served under the 2017 Regulations. These provide that the appeal body is the Secretary of State or an independent person appointed by the Secretary of State. Appeal Determinations 2017 scheme year: Six appeals determinations have been made under these Regulations: Aviation in the EU ETS The EU Emissions Trading System requires aircraft operators to monitor and report emissions of CO2 and surrender the equivalent number of allowances. The scheme is designed to be a cost-effective means of tackling the CO2 emissions from aviation, enabling the aviation industry to grow sustainably whilst delivering emission reductions. The scheme applies to all flights between airports in the European Economic Area. Details of the underpinning EU legislation and related detailed FAQs can be found on the European Commission: Reducing emissions from aviation web page . We are consulting on implementation of the revised Aviation ETS in the UK. The consultation seeks comments on the proposed amendments to UK Regulations and the consultation-stage Impact Assessment. You can view the consultation and accompanying documents on the EU Emissions Trading System aviation consultation webpage . The key changes are: An Intra-European Economic Area (EEA) scope for the Aviation ETS from 1 January 2017 until 31 December 2018 A deferral of compliance deadlines for 2017 emissions until March and April 2018 An exemption for non-commercial operators emitting less than 1,000 tonnes of CO2 per year until 2020 Simplified procedures for operators emitting less than 25,000 tonnes of CO2 per year The number of free allowances issued and allowances auctioned are reduced in proportion to the reduction in scope. We welcome views from any organisation or individual, and the consultation will be of particular interest to aircraft operators, aerodrome operators, verifiers, other participants in the EU ETS and environmental groups. Regulation of aircraft operators emissions Each aircraft operator is administered by a single member state. The European Commission produces an annual list showing which operators are administered by which member state . There are three Regulators in the UK that regulate Aviation ETS activities, depending on the location of an operators registered office or where their highest proportion of emissions occur: the Environment Agency (for operators in England) the Scottish Environmental Protection Agency and Natural Resources Wales . You can find out more about what operators need to do to comply with the scheme on the EU ETS. operators and activities affected web page . Auctioning Free allocation to aircraft operators The European Commission enacted legislation in April 2017 changing the scope of EUETS with regards to international aviation emissions (Regulation (EU ) No 4212017 amending Directive 200387EC ). As a result of the change in scope of Aviation EU ETS. the UK is obligated to recalculate the allocation of free allowances due to eligible aircraft operators. This recalculation has been done in accordance with the Commission guidance. The table includes all operators who were previously due free allowances and indicates their new free allowance allocation under the reduced scope. Operators who ceased operations have been removed from this list. Operators who are now exempt under the new non-commercial de minimis (under 1,000tCO2 per annum calculated on the basis of full scope) still appear in this table. However owing to their exempt status these operators are not due free allowances and as such their Aircraft Operator Holding Account (AOHA) will be marked as excluded in the registry meaning that no transactions can be carried out and no free allowances will be deposited. If you believe you are no longer due any allowances as a result of the changes or you wish to seek further clarification as to your new free allowance allocation please contact the Environment Agency aviation helpdesk ETAviationHelpenvironment-agency. gov. uk . Historic information Please visit the DECC EU ETS legislation page to see UK legislation and EU Regulations . Please visit the National Archives version of the Aviation in the EU Emissions Trading System web pages to see information relating to aviationaviation appeals previously available on the DECC website. Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme The UKs Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme allows eligible installations to be excluded from Phase 3 (2017 to 2020) of the EU ETS. The scheme has been approved by the European Commission. Article 27 of the EU ETS Directive enables small emitters and hospitals to be excluded from the EU ETS. with the primary aim of reducing the administrative burdens on these installations. This acknowledges that the administrative costs faced by smaller emitters under the EU ETS are disproportionately high per tonne of CO2, in comparison to the costs for large emitting installations. The Directive requires that excluded installations are subject to a domestic scheme that will deliver an equivalent contribution to emission reductions as the EU ETS . The UKs opt-out scheme was designed in consultation with industry and aims to offer a simple, deregulatory alternative to the EU ETS whilst maintaining the incentives for emission reductions. We estimate that the scheme will offer savings of up to 39 million to industry over Phase III. The opt-out scheme offers deregulatory savings through: the replacement of a requirement to surrender allowances with an emissions reduction target simplified monitoring, reporting and verification requirements (MRV), including the removal of the requirement for third party verification no requirement to hold an active registry account less burdensome rules for target adjustment following an increase in installation capacity Further details on the scheme are contained in the documents listed below. Please note that these documents will be updated later in 2018. The consultations referred to in the Frequently asked questions document are now closed. The UKs Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme (document updated on 25 March 2017 following agreement of the EU Registries Regulation 2017) Participants in the opt-out scheme Operators of installations that are excluded from the EU ETS and participating in the Opt-out Scheme should refer to the document European Union Emissions Trading System (EU ETS ) Phase III: Guidance for installations How to comply with the EU ETS and Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme . The application period for the opt-out scheme ran from 23 May to 18 July 2017. Operators of 247 installations were approved to participate in the opt-out scheme by the European Commission as excluded from the EU ETS . The EU ETS Directive does not provide for further installations to join the opt-out scheme. Previous information on the development of the scheme including, the application period, policy development and the small emitters workshop held on the 12 June 2017, can be viewed on the National Archives website.

No comments:

Post a Comment